Ferrari-Φέτελ: Η σχέση δε βγήκε, η προσπάθεια απέτυχε

Ferrari-Φέτελ: Η σχέση δε βγήκε, η προσπάθεια απέτυχε

Ένας χαρισματικός οδηγός που του… κόπηκαν τα φτερά. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν κατάφερε να «πιάσει» στη Ferrari και δε θύμησε τον απίθανο τύπο που έκανε πλάκα στους αντιπάλους με τη Red Bull Racing.

«Το επόμενο κεφάλαιο της καριέρας μου θα το περάσω στην Scuderia Ferrari και αυτό σημαίνει πως το όνειρό μου θα γίνει πραγματικότητα. Όταν ήμουν παιδί, ο Μίκαελ Σουμάχερ μέσα στο κόκκινο μονοθέσιο ήταν το είδωλό μου και τώρα νιώθω απίστευτη τιμή που έχω την ευκαιρία να οδηγήσω μια Ferrari. Η Scuderia έχει μεγάλη παράδοση στο άθλημα και έχω τεράστιο κίνητρο για να βοηθήσω την ομάδα να επιστρέψει στην κορυφή. Θα δώσω την καρδιά και την ψυχή μου για να συμβεί αυτό», είχε δηλώσει ο Σεμπάστιαν Φέτελ πριν οδηγήσει για πρώτη φορά το ιστορικό μονοθέσιο της Ferrari δίνοντας το σύνθημα για νέες επιτυχίες.

Ο Γερμανός ήταν φιλόδοξος και είχε πίστη στον εαυτό του. Ήταν ήδη επιτυχημένος, έχοντας γράψει τέσσερις σερί τίτλους με τη Red Bull Racing. Ένας χαρισματικός οδηγός με φοβερές ικανότητες πίσω από το τιμόνι, με πνεύμα νικητή αλλά και συνάμα ένας κουλ τύπος.

Το πακέτο ήταν ιδανικό και ταίριαζε απόλυτα στα χαρακτηριστικά της Scuderia. Με το πρωτάθλημα να αγνοείται από το 2007, όταν ο Κίμι Ραϊκόνεν έκανε τη χρονιά της ζωής του κακτώντας τον τίτλο, η Ferrari έψαχνε να βρει τον οδηγό που θα την εδραιώσει ξανά στην κορυφή. Η ιστορία, όμως, γράφτηκε… ανάποδα.

Ο εφιάλτης Χάμιλτον και τα εκατέρωθεν λάθη

Ο Φέτελ είχε καταφέρει σε έξι χρονιές με τη Red Bull Racing να τερματίσει σε όλες μέσα στην πεντάδα. Στις τέσσερις εξ αυτών, κατέκτησε διαδοχικά το πρωτάθλημα (2010, 2011, 2012, 2013). Ήταν σαν να του έδινε… φτερά, όπως λέει και η γνωστή διαφήμιση της Red Bull. Σε μια πενταετία με τη Ferrari, πάλι τερμάτισε σε όλες τις χρονιές μέσα στην πεντάδα. Δεν πήρε, όμως, ούτε ένα πρωτάθλημα. Το μονοθέσιο ήταν πάντα πιο αργό από τα άλλα. Η διαφορά από τις Mercedes μεγάλη. Η δυναστία που κατάφερε να χτίσει ο Γερμανός πιλότος, είχε φτάσει στο τέλος της. Παρότι με τις οδηγικές του ικανότητες κατάφερνε να μαζεύει και να καλύπτει τη διαφορά, μακιγιάροντας έτσι τα προβλήματα που υπήρχαν, ο Φέτελ δεν μπορούσε να κοντράρει στα ίσια τον Λιούς Χάμιλτον.

Ο σπουδαίος Βρετανός πιλότος, εκμεταλλευόταν στο έπακρο το μονοθέσιό του και είχε γίνει εφιάλτης στον Σεμπάστιαν Φέτελ. Όπως και η Mercedes είχε γίνει εφιάλτης στη Ferrari! Tην πρώτη του χρονιά (2015) στην ιταλική ομάδα, ο Φέτελ τερματίζει τρίτος με 103 βαθμούς διαφορά από τον πρώτο Χάμιλτον και 44 από τον δεύτερο Ρόσμπεργκ, επίσης με Mercedes. Ακολουθεί το πρωτάθλημα του Ρόσμπεργκ (2016) και η 4η θέση του Φέτελ, με τον Χάμιλτον να παίρνει στη συνέχεια τρεις διαδοχικούς τίτλους. Μόνο το 2017 κατάφερε να φανεί ανταγωνιστικός ο Φέτελ. Είχε ίσως το ταχύτερο μονοθέσιο, όμως κάποια λάθη που δεν επιτρέπονταν για την ποιότητά του του στέρησαν τον τίτλο, αφού εγκατέλειψε σε Σιγκαπούρη και Ιαπωνία, εφτά και πέντε στροφές αντίστοιχα πριν το φινάλε.

Το γυαλί είχε ήδη ραγίσει ανάμεσα στις δύο πλευρές, ιδιαίτερα από αυτή τη σεζόν. Ο Φέτελ ένιωθε προδωμένος και οι άνθρωποι της Ferrari ήταν απογοητευμένοι με τα λάθη του, βλέποντας να μην τους βγαίνει η επιλογή που είχαν κάνει. Τον περασμένο Σεπτέμβριο παίρνει την τελευταία του νίκη και 14η συνολικά με την Ferrari. Μονική νίκη στην περσινή τραγική χρονιά που τον βρήκε πέμπτο, με πολλά ups and downs και τους φίλους της Ferrari να αποχωρούν διαρκώς από τις πίστες με σκυμένο κεφάλι!

Ο Λεκλέρκ που τον επισκίασε και η διάδοχη κατάσταση

Η αξιοπιστία προς το πρόσωπο του Φέτελ είχε αρχίσει να χάνεται εδώ και καιρό. Όχι σαν οδηγός, κανείς άλλωστε δεν μπορούσε να αμφισβητήσει τις ικανότητές του. Ίσως απλά να είχε περάσει η… μπογιά του, ίσως δεν τον βοηθούσε το μονοθέσιό του. Η κόντρα με τους ανθρώπους της ομάδας ήταν συνεχής και διαρκώς μεγάλωνε. Ο Γερμανός αδικούνταν από την αντιμετώπιση της Scuderia, ένιωθε πως δεν τον σέβονταν με τα μονοθέσια που του έδιναν.

Σαν να μην έφθαναν τα άσχημα αποτελέσματα, ήρθε και ένας νέος ταλαντούχος οδηγός να τον επισκιάσει και να τον αφήσει δεύτερο! Ο Σαρλ Λεκλέρκ έκανε… παπάδες στην πρώτη του σεζόν, με τον Μονεγάσκο να εντυπωσιάζει και να δείχνει πως αποτελεί ίσως το μεγαλύτερο ταλέντο στη Formula 1 αυτή τη στιγμή. Τον άφησε… δεύτερο, με άπαντες να ασχολούνται με τον Λεκλέρκ και να μη δείχνουν ιδιαίτερη σημασία σε έναν σπουδαίο οδηγό όπως ο Φέτελ, που απλά έδειχνε να παρασέρνεται από την απογοήτευση και τον θυμό του.

H διάδοχη κατάσταση έχει ήδη βρεθεί. Ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, γιος του βετεράνου οδηγού του WRC, θα πάρει τη θέση του Σεμπάστιαν Φέτελ την επόμενη σεζόν. Από το 2021 η Ferrari θα έχει ένα δίδυμο σχετικά άπειρων αλλά πολλά υποσχόμενων οδηγών. Ποντάρει στα νιάτα και τον ενθουσιασμό, στο ταλέντο!

Μέχρι, όμως, να συμβεί αυτό, υπάρχει το φετινό πρωτάθλημα που ακόμη δεν έχει ξεκινήσει λόγω της πανδημίας. Διαμορφωμένο διαφορετικά, με διπλές πίστες και το καλεντάρι να μικραίνει. Με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να έχει μια τελευταία ευκαιρία, στην έκτη του σεζόν στην Scuderia Ferrari να διώξει τις σκιές από πάνω του και να κάνει εντυπωσιακό φινάλε. Όχι μόνο στη Ferrari, αλλά ίσως και στην καριέρα του η οποία δεν αποκλείεται να βάλει οριστικά τελεία, εφόσον κατακτήσει το πέμπτο πρωτάθλημα της καριέρας του…

Από το sport-fm.gr

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.